HTML

SoDI tanít

Műhelytitkok egy keresztény, magyar nemzeti radikális hazafitól. Ti kérdeztek, én válaszolok. Sikerkalauz by SoDI.

Friss kommentek

  • Piimpa: ön írta a masztipartis hozzászólást? (2013.03.04. 14:46) 6. kérdés

Archívum

Kérdés:
Vádlott lettem egy rágalmazási ügyben egy blogomon megjelent írás, valamint a kapcsolódó kommentek némelyike miatt. Az a baj, hogy rendes ügyvédre nincs pénzem, a kirendeltben meg nem bízom. Mit tanácsolsz, hogyan védjem magamat a bíróságon?

SoDI válasza:
Mostanság én is pont ilyesmin megyek keresztül, ezért rengeteget agyaltam a témán, és azt hiszem nyugodtan kijelenthetem, hogy zseniális ötletem támadt: a CSILLÁMPÓNI-TAKTIKA!

Hogy ez mégis mit jelent? Idézek egy bedványomból, és rögtön világos lesz:

"Tájékoztatom a Tisztelt Bíróságot, hogy a (dátum)-i egyeztetésre szóló idézést email után második alkalommal postán is átvettem. Ha esteleg kapnék belőle egy harmadik példányt is, kedves lenne, mert úgy pont betelne a Hello Kitty-s iratmappám, amibe az idézéseket gyűjtöm, és meg tudnám nyitni az új csillampónisat, annak ugyanis sokkal szebb színei vannak.

A Tisztelt Bíróság épülete is kellemes helyen van, így ennél sajnálatosabb, hogy nincs illetékessége jelen eljárás lefolytatására."

Zseniális, nem? xDDD Véleményem szerint, ha te is ezzel vagy valami hasonlóval próbálkozol, nem nagyon lőhetsz mellé.

További részletek:

Címkék: jog csillámpóni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soditanit.blog.hu/api/trackback/id/tr795114774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása