HTML

SoDI tanít

Műhelytitkok egy keresztény, magyar nemzeti radikális hazafitól. Ti kérdeztek, én válaszolok. Sikerkalauz by SoDI.

Friss kommentek

  • Piimpa: ön írta a masztipartis hozzászólást? (2013.03.04. 14:46) 6. kérdés

Archívum

Kérdés:
Van egy zsidó osztálytársam, nagyon rendes srác, azonban a magukat nemzeti radikálisnak valló osztálytársaim rendszeresen szívatják és "idegenszerűnek" csúfolják. Szerintem nagy szemétség ez, hiszen a zsidók is ugyanolyan emberek, mint bárki más. Neked mi a véleményed?

SoDI válasza:
Óóó, ez az "idegenszerű" kifejezés egyszerűen zseniális. :)) Sokkal szofisztikáltabb, mint a Grespik-féle idegenszívűzés. Én most mélyen beleszerettem, mostantól használni fogom. ;D

Sőt, ilyen összetételben, mint mondjuk "idegenszserű polgártársunk" még elegánsabb, mert ebben még az is benne van, hogy véletlenül sem utcaseprő, vagy csirkegyári munkás. :)

Különben tévedés, hogy a zsidók ugyanolyanok, mint bárki más. Aki kételkedik ebben, olvassa el, hogyan próbált engem kifosztani és hajléktalanná tenni a zsidó lakásmaffia.

Címkék: zsidó nemzeti radikális idegenszerű

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soditanit.blog.hu/api/trackback/id/tr695115169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása