HTML

SoDI tanít

Műhelytitkok egy keresztény, magyar nemzeti radikális hazafitól. Ti kérdeztek, én válaszolok. Sikerkalauz by SoDI.

Friss kommentek

  • Piimpa: ön írta a masztipartis hozzászólást? (2013.03.04. 14:46) 6. kérdés

Archívum

Kérdés:
Azt olvastam valahol, hogy végül nem jött be a csillámpóni-taktikád a bíróságon. Igaz ez?

SoDI válasza:
Igen, pedig bíztam a csillámpóniban. Aztán pont az alapján volt hatástalan a csillámpóni, amiről egy hosszabb jogi tanulmányt pont két héttel előtte olvastam.

Csak arra számítottam, hogy egy fiatal bírósági titkár kislány biztos gyakorlatlan és hülye hozzá, hogy ennyire színvonalasan járjon el, mert minden forrás azzal van tele, amire én hivatkoztam, és csak nagyon mély jogi tanulmányokban van felvetve más értelmezés. :D

Csak annyi sok rosszat írtak róluk a neten, hogy szórakozott emberekre számítottam, akik lusták belemerülni nagyon mélyen a jogi szakirodalomba, de úgy néz ki, ez a konkrét bírósági titkár meglepően színvonalasan és szakszerűen dolgozik.

Ha nem bízok annyira a csillámpóniban, lenyomhattam volna egy ütős sziporkát, így viszont nem készültem ilyennel, de összességében még így sem volt szar.

Egyébként azt a csillámpónit nem csak simán kivágtam, hanem kemény pénzen le is lamináltattam a Copy General-ban. :D

Címkék: jog csillámpóni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soditanit.blog.hu/api/trackback/id/tr115114811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása